Kalite Yönetim Temsilcisi
ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi kurulumu, uygulamaları, takibi, iyileştirilmesi ve raporlanması süreçlerinin yürütülmesi için Yönetim Kurulu kararı ile Yönetim Temsilcisi atanır.
GÖREV VE SORUMLULUKLARI
-
Yönetim Temsilcisi Kalite Yönetim Sistemi'nin KYS standartlarına uygun olarak kurulması, uygulanması, düzeltilmesi ve iyileştirilmesi, denetimi ve dokümantasyonunu Genel Sekreter adına yürütür,
-
KYS istekleri doğrultusunda gerekli proseslerin oluşturulması, uygulanması, işlerliğinin kontrolü, güncel tutulması, denetimin ve sürekli iyileştirilmesi,
-
Kalite Yönetim Sisteminin performansının ve iyileştirme ihtiyaçlarının üst yönetime raporlanması,
-
Borsa hizmet kalitesinin iyileştirilmesi için Akreditasyon Sistemi çalışmalarını yürütmek,
-
Kurum içinde üye/müşteri odaklılık bilincinin yaygınlaştırılmasını sağlamak ve gerekli çalışmaları koordine etmek,
-
Üye/Personel şartlarının ne dereceye kadar karşılanıp karşılanmadığı hakkındaki üye/personel algılaması için Üye/personel memnuniyetinin ölçülmesine yönelik anketler oluşturmak, uygulamak karar mercine raporlamak,
-
Kalite Yönetim Sistemi'nin planlanması, yürütülmesi, Düzeltici/Önleyici Faaliyetlerin takibinden, kontrol edilmesi ve düzeltilmesi faaliyetlerinin koordinasyonundan sorumludur,
-
Kalite Yönetim Sistemi prosedürlerinin ve iş talimatlarının hazırlanmasını, değişikliklerini, yayın ve dağıtımını diğer bölümlerle koordine ve takip eder,
-
Kalite El Kitabı'nın hazırlanması, onaylanması, yayınlanması, güncelleştirilmesi ve düzeltilmesini sağlar,
-
Kalite yönetim Sistemi ile ilgili olarak kurulan çalışma gruplarını koordine eder ve yardımcı olur,
-
Yeni alınan personelin oryantasyonu ve iyileştirilmesi için iş başı eğitimi yapmak,
-
Kuruluşun kalite hedeflerinin gerçekleşmesini takip eder.