Kalite Politikamız
Kurumumuz da “kalite”, üye/müşteri istek ve şartlarına tam uygunluğu sağlayacak düzeyde performans üstünlüğü olarak anlaşılmakta olup, üye/müşteri tatmini esas olarak alınmaktadır.
Buna göre kalite politikamız;
- Hizmet Sunumu Sürecinde üst kaliteyi her zaman muhafaza etmek,
- Üye/müşterilerimizin bugünkü ve gelecekte oluşabilecek ihtiyaçlarına öncelik vermek,
- Sıfır hata prensibine göre çalışmaları yönlendirmek,
- Kaynak kullanımını, personel geliştirmeyi, bilgilerin zamanında ve doğru kullanılmasını çağın gereklerine göre gerçekleştirmek,
- Çalışan memnuniyeti, üye/müşteri memnuniyeti ve toplumsal memnuniyet için stratejik olabilmek,
- Kalite güvence sistemini ISO 9001:2008 gereklerine göre kurmak,
- Kurumumuzda kullanılan teknolojinin son sistemlerini ve sektörel gelişmeleri yakından takip etmek,
- Değişen ve gelişen sistemleri kullanarak sektörde yenilikte öncü olmaktır.