Kalite Politikamız
Kurumumuz da “kalite”, üye/müşteri istek ve şartlarına tam uygunluğu sağlayacak düzeyde performans üstünlüğü olarak anlaşılmakta olup, üye/müşteri tatmini esas olarak alınmaktadır.
Buna göre kalite politikamız;
-
Hizmet Sunumu Sürecinde üst kaliteyi her zaman muhafaza etmek,
-
Üye/müşterilerimizin bugünkü ve gelecekte oluşabilecek ihtiyaçlarına öncelik vermek,
-
Sıfır hata prensibine göre çalışmaları yönlendirmek,
-
Kaynak kullanımını, personel geliştirmeyi, bilgilerin zamanında ve doğru kullanılmasını çağın gereklerine göre gerçekleştirmek,
-
Çalışan memnuniyeti, üye/müşteri memnuniyeti ve toplumsal memnuniyet için stratejik olabilmek,
-
Kalite güvence sistemini ISO 9001:2015 gereklerine göre kurmak,
-
Kurumumuzda kullanılan teknolojinin son sistemlerini ve sektörel gelişmeleri yakından takip etmek,
-
Değişen ve gelişen sistemleri kullanarak sektörde yenilikte öncü olmaktır.
-
Kalite güvence sistemi ISO 9001:2015 gereklerine ve ilgili yasal şartlara uygun olarak kurulmakta, sistemin sürekliliği sağlanmakta ve etkin bir şekilde uygulanmaktadır.